Mooi om te zien dat veel bedrijven inhaken op Ramadan en het Suikerfeest. Het is een unieke tijd van het jaar waar een miljoen moslims op inhaken.

Voor bedrijven die er niets mee doen is het een gemiste kans: de Ramadan kan zo zorgen voor een 13e maand omzet. De twee grootmachten Albert Heijn en Jumbo deden gezellig mee. Beide supermarkten verkochten producten die ze speciaal voor de Ramadan in de schappen leggen.

Een Ramadan zonder baklava is ondenkbaar. Het is een onmisbare suiker-boost die je krijgt na de Iftar-maaltijd. Tijdens het doen van boodschappen kwamen we ze tegen in de supermarkt. We moesten het proberen.

We kochten een doosje bij zowel de Jumbo als de Albert Heijn. Hoe goed smaakte het in vergelijking met de baklava bij de Turkse bakker? Lees het op Turks.nl:

Review Albert Heijn baklava

Review Jumbo baklava

Veel vertrouwen in je product? Wij reviewen het met plezier. Neem contact op voor de mogelijkheden!